Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
29 iunie 2025
Recomandări
Grupul LEGO® și Global Girls Crew reinterpretează melodia „It’s Like That” a RUN DMC pentru a încuraja fetele să construiască
(Viață)
* Noul clip muzical si campania „Construit de ea” incurajeaza fetele sa revendice un nou sens pentru „a construi” si sa isi celebreze creativitatea.
* Prin campania „Construit de ea”, Grupul LEGO isi asuma misiunea de a chestiona strereotipurile care pot limita potentialul fetelor si de a inspira urmatoarea generatie de femei care aspira la un viitor construit de ele.
* Un studiu global recent al Grupului LEGO arata ca cea mai frecventa asociere pe care o au copiii cand intalnesc cuvantul „constructor” este „un barbat pe un santier de constructii”. Chiar si in prezent, parintii si copiii sunt de cinci ori mai predispusi sa asocieze termenul „constructor” cu „masculinitatea” decat cu „feminitatea”.
# Adolescenta americana DJ Livia, care a mixat pentru unele dintre cele mai cunoscute vedete, talentata tobosara britanica Nandi Bushell, in varsta de doar 15 ani, vocalista olandezo-surinameza Pink Oculus si simbolul alt-pop chinez Cacien fac parte dintr-o echipa globala de fete care au reinterpretat hitul iconic de la RUN DMC.
# Joseph „Rev Run” Simmons si Darryl „DMC” McDaniels apar ca minifigurine LEGO®, cu vocile lor inconfundabile pentru noul videoclip “Construit de ea”.

Grupul LEGO a lansat noua campanie „Construit de ea”. Impreuna cu o echipa globala de fete, au rescris melodia hip hop a RUN DMC „It’s Like That”, intr-o reinterpretare vibranta care celebreza creativitatea fetelor. Fanii pot vedea videoclipul melodiei aici: 


Intr-o lume in care abilitatea de „a construi” este inca privita prin perspectiva genului, varianta reinterpretata a hitului lansat pentru prima data in 1983 de RUN DMC construieste o noua poveste. Intitulata „Construit de ea”, prin versurile adaptate si videoclipul muzical, melodia inspira atat fetele, cat si societatea sa le recunoasca abilitatile de a construi, a inova, a crea si inspira. Noua varianta a hitului reuneste vedete marcante din Generatia Z si Generatia Alpha, demonstrand cum fetele modeleaza deja lumea din jurul lor in moduri incredibile.

Considerata o piesa marcanta a anilor ‘90, „It's Like That” a revolutionat hip-hop-ul, imbinand realitatile strazii cu un mesaj plin de speranta. Versiunea reinterpretata de Grupul LEGO onoreaza trecutul si deschide calea pentru un viitor pe care fiecare fata si-l poate asuma cu increde ca fiind „Construit de ea”.

Joseph „Rev Run” Simmons si Darryl „DMC” McDaniels au declarat: „Run DMC a incurajat intotdeauna depasirea barierelor si inspirarea schimbarii. Suntem incantati sa vedem hitul nostru clasic reinterpretat ca «Construit de ea», celebrand creativitatea si inovatia fetelor de pretutindeni. Asa cum noi am impins limitele hip-hop-ului, vrem sa inspiram o lume in care fiecare fata isi recunoaste abilitatea de a construi.” 

Campania vine intr-un moment in care viziunea societatii asupra abilitatilor de a construi este inca puternic influentata de stereotipurile de gen. In ciuda progreselor, o noua cercetare globala realizata de Grupul LEGO arata ca, atunci cand copiii aud cuvantul „constructor”, se gandesc in procent de 42% la „un barbat pe un santier de constructii” si 32% la un „baiat care se joaca cu blocuri de constructie”. 
Studiul, realizat pe un esantion de 32,605 parinti si copii din 21 de tari, dintre care 1.565 din Romania a aratat ca 55% dintre adultii intervievati cred ca societatea inca ii considera pe baieti ca fiind in mod natural mai buni constructori decat fetele. Nu este surprinzator faptul ca, in consecinta, fetele si mamele isi subestimeaza adesea propriile abilitati de constructie in comparatie cu baietii si tatii.  O perspectiva pe care Grupul LEGO isi propune sa o schimbe. 

Cercetarea a relevat, de asemenea, un decalaj de incredere la copii, fetele evaluandu-se mai slab decat baietii in ceea ce priveste abilitatile de constructie. 76% dintre fete au declarat ca le este greu sa se considere abile in a construi lucruri.
În mod incurajator, 85% dintre parinti cred ca este timpul ca „a construi” sa fie mai prietenos atunci cand este vorba de gen, iar copiii sunt de acord - peste 96% spun ca toata lumea ar trebui sa se simta capabila sa construiasca, in timp ce 94% cred ca sprijinul creativ timpuriu le-ar putea da increderea ca ar putea schimba lumea.

Lena Dixen, SVP, Product Group, Core Businesses la Grupul LEGO, a declarat: „A fi constructor inseamna mai mult decat casti de protectie si ciocane. Este vorba despre valorificarea potentialului creativ al fiecarei tinere pentru a construi vise, a crea conexiuni si a modela viitorul. Fiecare fata si fiecare femeie este un constructor - fie ca este vorba de a uni echipe, de a face fata provocarilor sau de a depasi limitele. Cu ajutorul campaniei «Construit de ea», ne propunem sa incurajam urmatoarea generatie de femei constructor si sa contribuim la promovarea unei societati in care toti copiii isi pot constientiza intregul potential creativ si pot primi recunoasterea pe care o merita, indiferent de gen.”




Condusa de DJ Livia, in varsta de 17 ani, nascuta in Chicago, si de baterista si autoarea Nandi Bushell, din Ipswich, Suffolk, Global Girls Crew a Grupului LEGO este o echipa de tineri creatori talentati si energici.

„Construit de ea” rescrie regulile a ceea ce inseamna sa construiesti, avandu-i in distributie pe Cacien (Shenzhen, China), vocalista si producatoarea de hip-hop Pink Oculus (Amsterdam, Olanda) si duo-ul de dans viral Brooke Blewitt si Jess Qualter (Blackpool, Marea Britanie).

Nic Taylor, SVP la Grupul LEGO si sef al Agentiei LEGO adauga: „Odata ce ne-am setat obiectivul de a celebra creativitatea incredibila a fetelor si femeilor care construiesc, reinterpretarea cantecului iconic RUN DMC a fost o alegere fireasca. «It's Like That» a fost intotdeauna despre provocarea normelor si inspirarea schimbarii, iar prin «Construit de ea» am adus valente noi prin teme precum inovatia si increderea in propriile abilitati. Acest hit reinterpretat este o miscare de redefinire a ceea ce inseamna sa construiesti. Vrem sa inspiram fetele de pretutindeni sa se vada pe ele insele drept creatoare si pioniere, capabile sa-si modeleze lumea in moduri extraordinare.”


Fetele care au construit asta

DJ Livia
- pe numele real Olivia Borjas - este dovada ca a construi ceva extraordinar incepe cu creativitate si incredere. Nascuta si crescuta in Chicago, Livia mixeaza de la varsta de cinci ani. Marea ei sansa a venit la doar 10 ani, cand familia Kardashian a angajat-o sa cante la o petrecere aniversara. Acum, in varsta de 17 ani, a lucrat cu Snoop Dogg si Bad Bunny, a cunoscut oameni precum Christina Aguilera si a ajuns sa fie urmarita de peste 1,2 milioane de persoane pe TikTok.

Dar calatoria ei nu a fost usoara. „A fost o vreme cand familia mea era fara adapost in Chicago”, spune DJ Livia. „Ceea ce ne-a facut sa continuam a fost refuzul de a renunta. Asta inseamna constructia pentru mine - si ceea ce reprezinta campania «Construit de ea». Este vorba despre a nu renunta si despre a crea ceva din nimic.” Sfatul ei? „Sunteti mai puternici decat circumstantele in care va aflati si aveti tot ce va trebuie pentru a va construi viitorul”.

Povestea DJ Livia arata cum pasiunea paveaza calea spre succes. Cea a lui Nandi Bushell este alta. Si-a descoperit talentul de a canta la tobe la varsta de doar cinci ani, dupa ce a vizionat un videoclip cu Beatles impreuna cu familia ei. Ca rasplata pentru munca depusa la scoala, parintii i-au cumparat o toba - fara sa stie ca aceasta ii va schimba viata. Postand cover-uri de tobe online din casa ei din Ipswich, Anglia, ea a ajuns celebra, adunand peste 75 de milioane de vizualizari pe YouTube. A atras rapid atentia legendelor rock globale, declansand o calatorie extraordinara de-a lungul careia a cantat alaturi de Lenny Kravitz, a concurat cu Dave Grohl intr-un concurs viral de tobe si a participat la Platinum Jubilee al reginei Elisabeta a II-a.
 
Acum o sursa de inspiratie globala, muziciana, solista si autoarea britanica nascuta in Africa de Sud a declarat: „Este o nebunie sa ma gandesc ca mi-am gasit pasiunea si scopul inainte chiar de a parasi scoala primara. Mi-am construit visul pornind de la nimic altceva decat un set de tobe, dragostea pentru muzica si credinta ca totul este posibil. Fetele pot construi orice isi imagineaza. Campania «Construit de ea» este o invitatie adresata fetelor de pretutindeni sa revendice cuvantul «a construi» si sa redefineasca ceea ce inseamna el astazi”.

Pentru a marca lansarea videoclipului „Construit de ea”, Grupul LEGO lanseaza si un nou joc. Jucatorii vor putea sa isi mute propriul avatar LEGO minidoll si sa isi creeze propria versiune a videoclipului, cu o multime de caracteristici speciale incluse, cum ar fi unghiuri de camera personalizabile, decoruri cool si misiuni secundare interesante. Jocul poate fi accesat pe www.kids.lego.com/she-built-that. 

Grupul LEGO va dezvalui urmatoarea faza a campaniei „Construit de ea” in cursul acestui an, urmarind sa le ofere mai multa incredere fetelor pentru a-si construi un viitor inspirat.


Misiunea Grupului LEGO este de a inspira si dezvolta constructorii de maine prin puterea jocului. LEGO System in Play, avand la baza caramizile LEGO, le permite copiilor si fanilor sa construiasca si sa reconstruiasca orice isi pot imagina.
Grupul LEGO a fost fondat in Billund, Danemarca, in 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele sau derivand din cele doua cuvinte daneze LEg GOdt, care inseamna „Joaca-te bine”. Astazi, Grupul LEGO ramane o companie de familie cu sediul central in Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vandute in peste 120 de tari din intreaga lume.

Pentru mai multe stiri despre Grupul LEGO, informatii despre performanta noastra financiara si angajamentul nostru de responsabilitate, va rugam sa vizitati  www.LEGO.com/aboutus..

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate