Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
15 iulie 2024
Recomandări
Casele de patrimoniu prind voce în noul sezon al podcastului Cronicari Digitali
(Viață)
Cel mai popular podcast cultural din Romania, Cronicari Digitali, propune un nou sezon incepand de joi, 27 aprilie. Saptamanal, doua interviuri vor deschide o lume fascinanta cu povesti care merita descoperite si date mai departe.
Cu sustinerea Ordinului Arhitectilor din Romania, prin Timbrul de Arhitectura, sezonul 7 al podcastului Cronicari Digitali va pune accent pe povestile unor oameni remarcabili in masura sa ofere exemple despre cum pot fi ascultate casele in beneficiul comunitatii si al conservarii patrimoniului. Interviurile, reunite in rubrica „Cine asculta o casa?”, vor aprofunda povestile caselor de patrimoniu, al modului in care acestea au fost conservate si puse in valoare, cu respect pentru istoria bogata la care au fost martore. A doua sectiune va fi seria deja consacrata, dedicata patrimoniului personal, si va pune in valoare povesti de viata ale celebritatilor si personalitatilor culturale din Romania. Moderatoarea podcastului Cronicari Digitali este jurnalista si scriitoarea Diana Popescu, cunoscuta deja ascultatorilor fideli ai podcastului, dar si urmaritorilor de evenimente si actiuni culturale pe care Diana le relateaza cu stil.

Am gandit podcastul Cronicari Digitali drept o punte intre generatii si o modalitate prin care sa adunam ce merita pastrat si dat mai departe.
De cand am creat acest podcast am ajuns la sute de mii de oameni. Cel mai important, am aratat cum cultura este parte din existenta fiecaruia, iar un podcast cultural long format a fost asimilat intr-o perioada in care consumul este dictat de fast bites ca pe Tik Tok. Acest lucru ne-a permis sa nu fim grabiti, sa avem invitati cu adevarat speciali si sa scoatem la lumina informatii si povesti valoroase azi, dar si pentru viitor.
Echipa Cronicari Digitali, platforma culturala creata de Asociatia Human Made Art si agentia de comunicare Zaga Brand, a oferit o forma prin care patrimoniul cultural a ajuns la noi oameni prin podcast, dar si printr-o serie de evenimente care au deschis granitele unei comunicari adaptate noilor generatii, dar si celor care nu sunt familiarizati cu diferite domenii. Daca anul trecut incepeam seria de interviuri Cine asculta o casa? alaturi de OAR, reactiile pozitive ne-au determinat sa propunem un nou sezon in care casele si povestile lor sa fie subiecte de interviuri, la fel de interesante ca orice alt invitat al podcastului”
, declara Silvia Teodorescu, coordonator Cronicari Digitali si managing partner Zaga Brand.

Silvia Teodorescu - coordonator Cronicari Digitali si managing partner Zaga-Brand

Podcastul Cronicari Digitali se asculta si la radio

Din aceast sezon, podcastul Cronicari Digitali va putea fi ascultat si sub forma unei rubrici saptamanale la Radio Romania Cultural, in fiecare vineri, in emisiunea „Orasul Vorbeste”.

Din podcastul Cronicari Digitali, „Cine asculta o casa?” ajunge direct in programul radiofonic care da glas oraselor Romaniei, oferind un spatiu suplimentar pentru o dezbatere autentica si un schimb de informatii valoros pentru conservarea patrimoniului istoric si cultural. Discutiile cu arhitecti, specialisti, dar si vedete sau simpli locatari ai unor case de patrimoniu vor oferi, saptamanal, o reala sursa de inspiratie pentru cat mai multi romani.
Podcastul Cronicari Digitali va oferi saptamanal un nou episod in premiera, joia, pe platformele de streaming audio si pe cronicaridigitali.ro/podcast, iar vinerea, intre orele 9 – 11, va putea fi ascultat in rubrica dedicata de la radio.


Zaga Brand, creatoarea celui mai popular podcast cultural – Cronicari Digitali
Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru in care imposibilul s-a transformat intr-o provocare. Agentia a generat rezultate pentru clienti B2B si B2C prin servicii complete de PR, Creative concepts si BTL.

Misiunea Zaga Brand este de a crea o comunicare reala intre comunitate si branduri. Onest, cu rezultate masurabile, avand la baza actiuni de comunicare, in special cu focus pe storytelling si digital PR.
De la primul reality show in social media din Romania, la concerte LIVE pe trenuri in miscare, concursuri nationale de creatie, campanii de CSR sau silent disco in autobuze si metrou, Zaga Brand cauta permanent sa aduca abordari creative. Alaturi de Asociatia Human Made Art, Zaga Brand a creat si platforma culturala Cronicari Digitali care genereaza numeroase proiecte creative in zona culturala, adresate generatiei digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din Romania.
În acest an, podcastul Cronicari Digitali a ajuns la sezonul 7, toate episoadele de colectie fiind disponibile pe platformele de streaming audio, dar si pe cronicaridigitali.ro/podcast.

Din 2022, sub Cronicari Digitali a fost dezvoltat proiectul Amintiri Gustoase cu misiunea de a explora identitatea gastronomica romaneasca. Acesta are propriul podcast, cu episoade noi in fiecare vineri pe platformele de streaming audio si amintirigustoase.ro.


.

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate